Informacje organizacyjne

Impreza towarzysząca w Wieliczce składa się z dwóch części: zwiedzania Kopalni Soli oraz uroczystej kolacji w Komorze Jana Haluszki.

  • Zwiedzanie Kopalni Soli „Wieliczka” odbywa się w towarzystwie przewodnika.
  • Na trasie do pokonania jest ok. 800 schodów. Prosimy o założenie wygodnych butów oraz ubranie się odpowiednio do warunków panujących na trasie. Temperatura pod ziemią waha się w granicach: 17-18ºC.
  • W kopalni obowiązuje zakaz palenia tytoniu oraz papierosów elektronicznych.
  • Nadzór nad przebiegiem zwiedzania sprawują wyznaczone osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo uczestników. Ze względu na charakter miejsca (wyrobiska podziemne zakładu górniczego) konieczne jest bezwzględne podporządkowanie się poleceniom osób nadzorujących.

* * *

Istnieje możliwość wcześniejszego przesłania plakatów lub innych materiałów promocyjnych na adres Biblioteki.

Dotyczy  przesyłek spoza UE wymagających odprawy celnej w Polsce
Aby wysłać materiały promocyjne na XL Konferencję Problemową Bibliotek Medycznych należy:

  1. We własnym zakresie dokonać zlecenia odbioru przesyłki do wybranego przewoźnika (firmy kurierskiej), która dokona odprawy wywozowej w kraju nadania przesyłki i przetransportuje przesyłkę do Polski
  2. Nadawca przygotowuje i dołącza do dokumentów transportowych (AWB) fakturę proforma w której określa zawartość paczki, ilość i wartość przesyłanego towaru oraz umieszcza informację o warunkach dostawy Incoterms 2020 – DDP Kraków 
  3. Nadawca ponosi wszelkie koszty zw. z wysyłką (transport, cło, VAT) oraz opłaca prowizje Agencji celnych które będą zajmować się odprawą celną
  4. Podanie przez odbiorcę numeru EORI nastąpi na prośbę Nadawcy po spełnieniu w/w punktów od 1 do 3

* * *

Każdy z Uczestników stosownie do ról pełnionych w trakcie konferencji otrzyma certyfikat potwierdzający:

  • wygłoszenie prezentacji ustnej podczas sesji plenarnych;
  • aktywny udział w warsztacie tematycznym;
  • prowadzenie i moderowanie warsztatu tematycznego;
  • wystąpienie konferencyjne w formie posteru;
  • zaangażowanie sponsorskie
  • uczestnictwo bierne.

* * *

Z uwagi na charakter i formułę Konferencji – jej przebieg nie będzie nagrywany w sposób ciągły i nie będzie emitowany z wykorzystaniem live streamingu. Planujemy utrwalenie sesji plenarnych, warsztatów, sesji posterowych oraz imprez towarzyszących Konferencji w postaci fotorelacji.

* * *

Terminy:

  • Program XL Konferencji Problemowej Bibliotek Medycznych uwzględniający szczegółowe informacje o planowanych warsztatach oraz towarzyszących Konferencji wydarzeniach do 7 kwietnia 2023r.
  • Zgłoszenia tytułów i abstraktów posterów konferencyjnych do 8 czerwca 2023 r.
  • Rejestracja uczestników Konferencji od 18 kwietnia do dnia 22 maja 2023 r.
  • Wniesienie wczesnej opłaty konferencyjnej do 11 czerwca 2023 r.
  • Okres otwarcia drugiej tury rejestracji – od 23 maja 2023 r. do 9 lipca 2023 r.
  • Pełna opłata konferencyjna – najpóźniej do 20 lipca 2023 r.